استفاده از Particle Flow برای تولید دود در 3dsmax
نوشته شده توسط : رامین

سیستم ذره ای می تواند  برف و باران، آب جاری، دود، انفجار و غیره را مدل سازی کند که معمولا جلوه های متحرک شده ای را ارائه می کنند.

در این آموزش، از سیستم ذره ای Particle Flow  برای مدل سازی دود در محدوده بمباران یک میدان جنگ استفاده می کنیم.

 

برای دریافت فایل pdf روی لینک زیر کلیک کنید

 لینک دریافت فایل

 برای دریافت فایل Help کامل، به وب سایت مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: